1 stycznia 2013

Regulamin

1. Tworząc postać musisz pamiętać o tym, że akcja bloga toczy się w czasie rzeczywistym (ten sam rok, miesiąc itp.) i nie ma w nim miejsca na nadprzyrodzone zjawiska, nadludzkie zdolności. Minimalny wiek to szesnaście lat (uczeń 1. klasy liceum), maksymalny nie został ustawiony. Istnieje zakaz tworzenia Mary Sue, wszelkie przejawy idealizowania postaci będą krytykowane przez Admina w mało wysublimowany sposób. Od przyszłych autorów wymagamy prezentowania pewnego poziomu, nie tylko w sposobie prowadzenia postaci (ćpunki, prostytutki, schizofreniczni albo wszystko w jednym - nie), ale także odnoszenia się do innych.

2. Karta postaci nie może być jedynie wymiennikiem cech charakteru i wyglądu przemieszanymi z kilkunastoma zdjęciami. Miło czyta się karty dopracowane, stworzone w przyjemny dla oka sposób. Obowiązkiem jest zachowanie zasad poprawnej polszczyzny, tj. interpunkcji, ortografii i gramatyki; sprawdzenie błędów nie jest dużym wysiłkiem, a zaoszczędzicie nam toczenia piany z pyska.
W KP obowiązkowo muszą się znaleźć dane personalne, wiek/data urodzenia, miejsce urodzenia, czym się postać zajmuje (zawód/szkoła, do której uczęszcza), opis charakteru, opis wyglądu/zdjęcie (max. 4) + to, co wam przyjdzie do głowy.
W KP można modyfikować rozmiar i kolor czcionki, w postach z opowiadaniem już nie. Tekst justujemy, wygląda to wówczas estetyczniej. Istnieje możliwość rezerwowania wizerunków przy zapisie.

3. Długość notki z opowiadaniem to min. 1 strona w Wordzie i nie może to być wyłącznie dialog. Istnieje możliwość pisania wspólnych notek, ale wtedy ilość tekstu należy pomnożyć przez ilość piszących go osób, jak również wymienić na końcu wszystkich autorów. Tekst justujemy, zarówno w przypadku notek, jak i KP. I doceniamy cudzy wysiłek komentując! Można zamieścić treści erotyczne i wulgarne, ale proszę uwzględnić to na początku. Przerwy między notkami to w przypadku kart 20 min, w przypadku opowiadań 1h.

4. Nie mamy zastrzeżeń co do długości wątków, ale na takie rozwinięte przyjemniej się odpisuje. Prowadzimy je w postaci dialogowej, a rozmowy między autorami w nawiasach kwadratowych. Nie używamy emotikon do wyrażania nastroju postaci.

5. Aktywność na blogu będzie sprawdzana poprzez comiesięczne listy obecności, na które należy się wpisywać będąc zalogowanym. Każda usunięta osoba ma możliwość powrotu w przeciągu tygodnia, musi tylko dać znać w Administracji. Listy nie dotyczą osób na urlopach kończących się po ich terminie.

6. Nie ma urlopów nieokreślonych, maksymalnie 3 tygodniowe z możliwością przedłużenia.

7. Życzymy miłej zabawy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz